Vi er omkring 60 herrer fra 55 år og opefter, der dyrker den ædle billardsport under gode sociale og kammeratlige forhold i Aarhus Pensionist Billard Club AAPBC.

Vi har i snart mange år haft et fortræffeligt samarbejde med BK Fluen, som vi da også deler lokaler og borde med i Vanggaard Centret.

Vi har hold og enkeltspillere i DDBU turneringer.

Vi spiller en række hyggelige venskabskampe med tilsvarende klubber i Randers, Ikast, Horsens og Hovedgaard.

Vi spiller en række interne turneringer fra september til juni.

Endelig spiller vi forskellige hyggelige enkeltdagsturneringer (se under ”Arrangementer”).

Vi lægger stor vægt på det sociale samvær.

Den årlige generalforsamling slutter altid med fællesspisning.

Hver torsdag køber vi smørrebrød udefra.

Det sker også, at medlemmer fejrer runde fødselsdage i klubben.

Kontingent:

Kr. 100,00 pr måned. Betales forud. Der er mulighed for at bruge netbank.

Åbningstider:

Mandag – torsdag 9.00 – 15.00

Fredag 9.00 – 12.00

BK Fluen råder over den resterende tid. De to klubber er meget velkomne til at spille hos hinanden.

Besøg os og få en snak om klubben. Hvis du kommer tirsdag eller torsdag formiddag, kan du normalt møde en fra bestyrelsen.

Telefon til klubben (kun i åbningstiden): 8613 3077

Klubbens mailadresse: aarhuspbc@gmail.com

Hvis du søger svar på spørgsmål om regler, ranglister, turneringer, resultater eller andre lidt specielle informationer, kan vi anbefale dig at gå ind på BK Fluens hjemmeside der kan man finde rigtig mange oplysninger om billard.