Aarhus Pensionist Billard Club (AAPBC), stiftet 1984, spiller i Vanggaard Centret. Lokalerne ligger på 1. sal bag de 8 vinduer til venste for "Vanggaard Centret". Vi har egen indgang ude i venstre side set fra P-pladsen foran centret - bemærk de 2 "våbenskjolde". Vi deler lokaler med BK Fluen, som vi har haft et fortræffeligt samarbejde med i flere år.

Man må kun parkere 3 timer på P-pladsen foran centret. Vi udleverer dagssedler til parkering.

Vi råder over 8 turneringsborde i fuld størrelse og af bedste kvalitet. I turneringslokalet står 4 kegleborde og 2 caramboleborde. I det lille spillelokale (”Skomagerrummet”) står 2 kegleborde.

Vi har et stort køkken, en cafe, et kontor, et depot og et hyggerum med TV og spilleautomater. Der må kun ryges i hyggerummet.

Der kan trækkes øl og vand i en automat i cafeen. Kaffe og te kan købes.

Vi råder også over en hjertestarter, som er doneret af Lions Club.